وقتی که دنیا_دنیای خوبی برای تو نباشد!

وقتی انقدر سرد وبی خاصیت می شود که وجودت پر از نبودنش می شود_______!

چقدر احساس آزادی می کنی_!

فقط باور نداری______!

که شاید تو هم آدم دربندی بودی که فکر میکردی سکوت و احترام همه چیز را حل میکند _____!

همیشه سکوت علامت رضا نیست اما باور کن در این دنیا هست __!

قلب کوچکم دردش می اید_از روزهایی که فک می کردم فقط برای من و
تو ساخته شده اما اشتباه میکردم _!

زندگی پر از این لحظه هاست ____! پر از روزهایی که هر روز با یکی


پر می شود

فقط من نمیدانستم!!!






امروز روز بعد از توست___ خدا رو شکر___ چشمانم


اشک هایشان را ریختندو خالی شدند








قلب کوچکم روزت مبارک

تولد دوباره ات مبارک _عید است خالی کن خودت را _شاید امسال مهمان تازه ای وارد قلبت شود ____!

امسال تمام خاطره هایت را با نام عشق خاک میکنم

شاید هیچ وقت این روز را باور نداشتم ___!

من در انتخاب تو اشتباه کردم _خیلی وقت بود که به این نتیجه رسیده بودم فقط باورش نداشتم ____!

ه ن وزم ن دارم _اما وقت باورش رسیده _من در انتخاب تو اشتباه کردم !!!!







 
فکر کنم تمامت از تمام وجودم با اشکهایم خالی


شدند و حالا خالی خالی خالی...!